ZWROTY/WYMIANA/REKLAMACJE

Każdy klient ma prawo do zwrotu lub wymiany zakupionego towaru w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Warunkiem przyjęcia zwrotu lub wymiany jest odesłanie towaru w stanie nienaruszonym wraz z wypełnionym formularzem. Koszty przesyłki zwracanego lub wymienianego towaru ponosi klient.

TUTAJ BĘDZIE FORMULARZ

Zwrot (tylko na podstawie wypełnionego formularza)

Uzupełnij formularz i wyślij wraz z produktem. Należy nadać przesyłkę za pomocą Poczty Polskiej np. listem poleconym lub za pomocą innej firmy kurierskiej (NIE PRZYJMUJEMY PACZEK POBRANIOWYCH). Zwracany towar starannie zapakować. Produkt nie może nosić absolutnie żadnych śladów użytkowania ani nie może być w jakikolwiek sposób uszkodzony. Po otrzymaniu przesyłki pieniądze zostaną zwrócone na podane konto bankowe w ciągu 14 dni roboczych. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za zaginięcie lub zagubienie przesyłki którą wysłał klient. W każdym przypadku ty ponosisz koszty transportu. Zaadresuj paczkę na adres podany w formularzu.

Wymiana (tylko na podstawie wypełnionego formularza)

W naszym sklepie wymiana polega na zwrocie wybranych produktów wraz z opisem na jakie rozmiary, kolory mamy wymienić towar. Wymieniane produkty odeślij do naszej firmy na adres, który widnieje na formularzu. Wymiana zostanie dokonana w ciągu 7 dni.

Reklamacje (tylko na podstawie wypełnionego formularza)

Zgłoszenia reklamacji prosimy kierować na adres mailowy sklepfamilyunderwear@gmail.com. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania od nas przesyłki. Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać wypełniony Formularz reklamacyjny. Kupujący odsyła reklamowany produkt na swój koszt.

Wszelkie błędne realizacje zamówień (pomyłki z naszej strony) prosimy jak najszybciej zgłaszać pod nr tel. 609 353 244 lub mailowo sklepfamilyunderwear@gmail.comPo ustaleniu szczegółów (z każdym klientem indywidualnie) wymiana zostanie zrealizowana na koszt firmy. </span

powrót do góry